Hej på er.

vilken start på nya året! Vaknade nyss från nyårsfesten. Skapligt bakis nu då...

Haha, inte riktigt sant kanske :)
Men, senaste ilägget i oktober. Lite segt kanske. Har ju kommit på skitmånga saker jag velat skriva om.
Man kan blogga via mobilen, och lalla på facebook från mobilen... men när kan man blogga direkt från skallen? Då kommer jag uppdatera. Bra mycket vettigare inlägg än många andra på sveriges stora bloggscen. Om man kan få visa insidan i huvudet lite mera live. Så att säga. Höhö.

Ehm, whats new? Har gått klart svetskursen nu i alla fall. Fick lägga licensprov och allt.
Så nu ska det sökas jobb. Har mailat på några, ringt till några andra. Får se om det ger något. Annars är det bara att bryta ihop och komma igen.

Appråpå bakis, finns det något som tagit livet av sig pga bakfylla?
Det borde nästan göra det tycker jag, så jävligt som man kan må liksom.

Och hur lång tid kommer det dröja innan vi kan sitta på typ eniro och kolla på satelitbilder live över våra städer? Kommer man ens kunna göra det, med tanke på integritet och annat.
vore ju onekligen ballt att kunna. Folk skulle sluta sola topless på sina baksidor, det kan jag lova :D

Näe, en ostmacka med lite o´boy, sen sängen?
Sov gott. Ska försöka skriva lite mera nu. Kommer få bloggen omgjord av en blogg-stylist så det blir ordentligt. Sen ska jag nog börja tjäna pengar på att blogga, det vore väl inte dumt? :D

Kommentarer
Postat av: - THE LIFE OF ELIN

Du ska bli riiiiik & ge ma pengar :D

2010-02-01 @ 12:16:50
URL: http://tomoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0