En torsdag.

Hejsan.
Kom att tänka på en sak nu. Med anledning av dagens hälsa.
Jag känner mig slut, helt färdig. Men jag vet inte varför riktigt.
Jag har ju inte gjort något idag, städat lite, men det ska man väl orka tycker jag.
Min terori är som följer;
Att eftersom man inte gör så mycket om dagarna, så har man samlat på sig så pass mycket energi som inte blivit använd att enerilagret blivit full, och gått sånder, så att all energi fösvunnit och man får börja om att samla igen?
Dvs att jag var som piggast igår, och inatt så rann det över och jag är helt tom idag.
Vad tror ni om det, låter det rimligt?
:)


Kommentarer
Postat av: Lotha

Vi vet inte henke ska kolla när han kommer hem. Han såg det i morse. Huven va öppnad och en dörr men inga brytskador eller nått. Den funkar ju inte så det va ju bara tur :)

2010-02-23 @ 14:11:00
URL: http://lotha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0