Daniel Westling

Ja, ni vet han från Ockelbo som ska bli prins. Eller ska han det? Något ska han bli i alla fall. Make som sämst :P
Undrar hur många ifrån Ockelbo som gått och tittat snett på honom senaste 5-10 åren.
"Där är han som flyttade till stockholm för han varför fin för oss här."
"Han som startade gym för fina folket i stockholm, vad är det för fel på ett gym i ockelbo?"

Ja, ni kan ju tänka er hur det låtit i Ockelbo centrum när han varit hemma hos familjen och åkt med sin fina Lexus eller BMW eller vad han nu haft råd att köpa för sina surt förvärvade slantar.
Men nu, ett par år senare, när han ska gifta sig med pinsessan, ja då duger han så fint så. Då är hela byn bästa kompis med honom. Alla har bara gott att säga om honom. Ockelbo kommer surfa på det här lika som Sandviken (som jag vill kalla Snadviken. Låter mycket roligare!) har surfat på schlagern. Skillnaden är väl att Daniel kommer alltid att ha växt upp i Ockelbo, det kommer man inte ifrån. Medan ingen kommer komma ihåg Sandviken - Festivalstaden nästa år. Inte ens i Maj tamefan.

Nåväl. Skulle vara kul att vet hur snacket om Daniel gått i Ockelbo innan han blev hela samhällets lilla frälsarprins.
Med mina egna referenser från Gävle som skitsnackarstad kan jag bara tänka mig hur det låtit där.

Kommentarer
Postat av: - THE LIFE OF ELIN

Gävle - No 1 Skitsnackarstad!

2010-02-25 @ 13:02:55
URL: http://tomoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0