Lite nyheter

Hm, var ett väldans tag jag skrev. Har tänkt på det många gånger att jag måste skriva lite mera, men när jag väl sitter här kommer jag inte på något bra. Eller så smakar inte tankarna lika bra längre.
Ordvalen är inte lika bra i ord som dom var i tanken. Känslan försvinner lite så fort man ska skriva.
Nystaste nytt..
Varit på IKEA idag, och på Dressmann. Hittade ett par jeans där, och en riktig skogshuggarskjorta. Hur snygg som helst tycker jag.
Mitt smakråd rynkade lite på näsan när hon sa att den såg ut så. Men det gillar jag, gillar den stilen lite. Worker-stuket. Eller vad heter det? Ni som kan mode kan gärna kommentera med rätt ord.
Har hittat ett bra band också, Band of Horses.
http://www.youtube.com/watch?v=o7_s9H0BRrU&feature=related
Är ett exempel på en bra låt.
En annan är Funeral.
Var på Joels releaseparty för Partykungen.se nu i helgen. Var riktigt roligt. Alla var fullare än varandra. Syrran jobbade i baren, det var roligt. Verkar som att många gillade min outfit. Jag gick utklädd till Gil Grissom, med reflexdekaler på jackan, och hans ID på bröstfickan. Hade laminerat och allt!
Hade till och med gula skyddsglasögon som han har. Vet inte vem som vann pris för bästa kostym, men den personen förtjänade det säkert :) Var riktigt många bra kostymer där. Speciellt de som var bra, och enligt temat. Dom gillade jag. William Wallace var där, Dolly Parton, Gordon Freeman, Jack Sparrows, Davy Jones, Kat von D, the Joker för att nämna några.
Har börjat gå lite igen. Försöker gå några kilometer om dagen, det får funka. Planerar att börja spela lite innebandy också. Samla ihop ett kompisgäng och svettas lite. Söndageftermiddagar? Intresserade kan höra av sig :)
Ska till exempel gå ner på stan senare och möta syster efter hennes jobb. Så går vi hem igen. Blir ungefär en timmes promenad. Lagom.
Sist vi gjorde det så sprang jag hela vägen hem. Då var jag stolt! :D
Om man ska göra en kopp kaffe till, eller en PowerKing?
Återkommer kanske inom 3 månader. Håll ut gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0